demo-attachment-224-Group-39
demo-attachment-222-Group-29

Strategii de Social Media

Ce vei comunica în mod recurent prin canalele de social media.

demo-attachment-223-Group-28

Ce este acest serviciu?

Este o componentă extrasă din Strategia de Marketing și Vânzări doar că axată doar pe Social Media, nu și pe alte canale de promovare cum ar fi retail, B2B, wholesale, PPC.

Mai mult în acest tip de strategia este inclusă și:

Din simplul motiv că sunt complementare.

De ce să „cumperi” așa ceva?

Cei care vor beneficia cel mai mult de o astfel de strategie sunt acele companii din zona e-commerce sau a căror vânzări depind peste 75% de interacțiunile din Social Media (Facebook, Instagram, Tik Tok – pentru majoritatea, LinkedIn pentru cei cu ADN B2B, Pinterest, Twitter – pentru cei cu prezența pe State).

Scopul nostru este să îți creăm cu această strategie o potențială algoritmizare a investițiilor tale în Social Media și, mai mult, vrem să nu fii dependent de ele.

Care e momentul oportun în care să accesezi acest serviciu:

Azi.
Nu contează în ce stadiu ești. De azi trebuie să faci „injecții” de claritate în această parte a businessului tău, mai ales dacă afacerea ta este aparent dependentă de Social Media.

Ce livrabil vei primi?

Un plan cu acțiuni de setări (set-up), de activități recurente care să sprijine investițiile tale în promovare (merg mână în mână și e foarte important să înțelegi acest aspect – nu poți să faci doar postări organice, dar nici doar ad-uri plătite). Cam tot ce ai nevoie pentru un exercițiu integrat de Social Media – fundație, investiții, creație, plan de conținut, totul fără execuția propriu-zisă. În acest serviciu nu îți facem efectiv postările sau blog posturile (te ajutăm în altă divizie, cea de execuție).

Cum se realizează? (Proces)

Sincer? Avem nevoie să știm totul despre companie. Așadar, dacă nu ai „consumat” pachetul nostru de Strategie de Brand sperăm din tot sufletul că vom primi un document similar cu cel pe care îl producem noi ca să înțelegem cum putem să te ajutăm. Avem clienți care ne spun că e treaba noastră să aflăm. Nu. Nu e treaba noastră. Dacă vrei „magia” acestei strategii, avem nevoie să primim „mură-n gură” totul despre compania ta. 

Strategia nu vine niciodată la pachet cu execuția. Așa cum niciodată nu vei primi rețeta delicateselor pe care le savurezi la un restaurant.

Ce vom desluși cu claritate (ce conține livrabilul):

Cât costă

Între 6.000 și 8.000 de euro. Avansul este de 50%.

Cât durează

6 – 8 săptămâni.

Alte serviciile cu care te vom ajuta

demo-attachment-224-Group-39
demo-attachment-223-Group-28
demo-attachment-222-Group-29

Strategia branding-ului vizual

Strategia de conținut a companiei

Strategie de marketing și
vânzări

Strategia de prezență
off-line

Strategia relațiilor cu clienții

Strategie de evoluție a companiei

Strategia de „Doamne Dă” să fie Viral

Strategie câștigătoare de social media

Strategia de mesaje creative pt. promovare

Strategia de PR de criză în caz de „bubu”