demo-attachment-224-Group-39
demo-attachment-222-Group-29

Strategia de PR de criză

Bineînțeles că știi povața: „Mai bine să previi, decât să fii surprins.” Sau ceva de genul. Ideea e că acest serviciu este extrem de valoros în caz de „bubu”.

demo-attachment-223-Group-28

Ce este acest serviciu?

Este atât un serviciu de planificare a posibilelor situații de criză, cât și unul de urgență în cazul în care e nevoie de intervenție rapidă de consiliere. Acest serviciu are în vedere momentele în care anumite aspecte neplăcute (accidentale sau neaccidentale) din viața companiei apar în mass-media sau se viralizează punând în pericol atât vânzările companiei, cât și reputația ei.

De ce să „cumperi” așa ceva?

E mai bine să previi și, mai ales, să fii pregătit cu o listă de proceduri pe care să o ai la îndemână atunci când „îți arde casa”. Acest tip de plan este echivalentul unei truse de prim ajutor din punct de vedere al relațiilor publice, în cazul în care ai un accident și e nevoie să chemi salvarea. Este un instrument cu potențial de a salva viața unei companii și tocmai de aceea el nu trebuie să îi lipsească niciunui proprietar de business.

Care e momentul oportun în care să accesezi acest serviciu:

Este același cu cel în care decizi, de exemplu, să cumperi în casa ta o trusă de prim ajutor deoarece vrei să fii în siguranță și să faci tot ce e posibil într-un caz puțin probabil de accident. Nimeni nu vrea să-și taie degetul atunci când gătește. Și totuși, se întâmplă. O astfel de trusă nu te vindecă, ci îți permite să nu pierzi sânge sau să te infectezi din ignoranță. Cu cât îți pui mai repede la loc sigur trusa de prim ajutor a companiei tale, cu atât vei evita mai bine posibilele situații de criză.

Ce livrabil vei primi?

Vei primi un document PDF care va conține elemente de prevenție (cum să eviți să „faci bubu”), acțiuni și moduri de comportament în timpul unei potențiale crize și pașii pe care trebuie să îi faci imediat după un astfel de eveniment neprevăzut.

Cum se realizează? (Proces)

E nevoie să observăm nemijlocit (nu ne putem baza pe ceea ce ne spui tu sau colegii tăi) cum se întâmplă lucrurile în compania ta. Există situații în care este suficient să fim observatori, în alte situații vom face Mistery Shopping, în alte situații vom „poza” ca angajați ai companiei. Cele mai urâte momente de criză pot fi generate din lipsa de respectare a procedurilor interne, din ignorarea măsurilor de siguranță sau pur și simplu din nepăsare și siktir. În alte cazuri, poate fi o directivă a patronului și atunci lucrurile sunt mult mai simplu de rezolvat.

După ce am analizat și identificat vulnerabilitățile, vom veni cu un plan de măsuri pentru a rezolva acele vulnerabilități. Apoi, vom realiza și un plan de acțiuni clare pentru acel caz în care, în ciuda prevenției, totuși s-a întâmplat o situație neplăcută din punct de vedere a PR-ului. Planurile vor atinge toate aspectele și momentele crizei de PR și vor răspunde la întrebarea: „Ce să faci înainte, în timpul și după criza de PR”.

Cât costă

Între 3.500 și 8.000 de euro. Avansul este de 50%.

Cât durează

Între 8 și 12 săptămâni

Alte serviciile cu care te vom ajuta

demo-attachment-224-Group-39
demo-attachment-223-Group-28
demo-attachment-222-Group-29

Strategia branding-ului vizual

Strategia de conținut a companiei

Strategie de marketing și
vânzări

Strategia de prezență
off-line

Strategia relațiilor cu clienții

Strategie de evoluție a companiei

Strategia de „Doamne Dă” să fie Viral

Strategie câștigătoare de social media

Strategia de mesaje creative pt. promovare

Strategia de PR de criză în caz de „bubu”