demo-attachment-224-Group-39
demo-attachment-222-Group-29

Strategia de Marketing și Vânzări

De departe cea mai importantă „cărămidă” din arsenalul de construcție a afacerii tale.

demo-attachment-223-Group-28

Ce este acest serviciu?

Este acel tip de clarificare care îți va propulsa tot exercițiul de rentabilitate înspre… cer. E schița tehnică modernă și eficientă ce cuprinde răspunsurile la întrebările:

De ce să „cumperi” așa ceva?

Pentru că nu vrei sau te-ai săturat ca bugetul tău de marketing și promovare să fie cheltuit aiurea. Pentru că marketingul care produce vânzări cu cost optim e singura cale de a putea programa evoluția afacerii tale în viitor (să ai predictibilitate).

Care e momentul oportun în care să accesezi acest serviciu:

Sincer? Când ai banii potriviți să susții 6 luni de promovare și construirea instrumentelor optime (nu perfecte). Nu are niciun sens să începi fără acești bani. Îți faci mai mult rău dacă plănuiești să faci marketing de la „lună la lună” în funcție de cum merg vânzările sau cum stă situația/ contextul. Marketingul e o investiție ce se aseamănă perfect construcției unei mașini bune. Dacă azi ai desenat schița, sigur nu vei putea conduce bolidul doar pentru că „te-ai apucat” de treabă.

Ce livrabil vei primi?

Un document (PDF) cu instrucțiuni clare și, mai ales, „traduceri” ale acțiunilor și „metrics”-urilor pe care le vei urmări cu tot cu repere de eficacitate.

Cum se realizează? (Proces)

În cazul acestui tip de Strategie e recomandată parcurgerea și „consumarea” serviciului de Strategie de Brand. Foarte rar ni se întâmplă să ajungem la eficiența necesară fără să înțelegem, să aliniem și să clarificăm fundația companiei. Există o vorbă în industria noastră: „e cale lungă până să pui pozele pe peretele brandului tău”.

Dacă avem clar capitolul Strategiei de Brand, atunci vom analiza („îmbătați” de nimic altceva decât de pragmatism) ce canale, ce tactici și metode se potrivesc creșterii vânzărilor, concomitent cu evoluția brandului (mai puternic, mai sănătos).

Vom urmări:

Strategia e opțiunea de itinerariu informată de înțelepciunea experiențelor anterioare către ce îți dorești ca antreprenor.

Ce vom desluși cu claritate (ce conține livrabilul):

Cât costă

Între 2.500 și 4.200 de euro. Avansul este de 50%.

Cât durează

5 – 7 săptămâni.

Alte serviciile cu care te vom ajuta

demo-attachment-224-Group-39
demo-attachment-223-Group-28
demo-attachment-222-Group-29

Strategia branding-ului vizual

Strategia de conținut a companiei

Strategie de marketing și
vânzări

Strategia de prezență
off-line

Strategia relațiilor cu clienții

Strategie de evoluție a companiei

Strategia de „Doamne Dă” să fie Viral

Strategie câștigătoare de social media

Strategia de mesaje creative pt. promovare

Strategia de PR de criză în caz de „bubu”