demo-attachment-224-Group-39
demo-attachment-222-Group-29

Strategia de Inovație și Evoluție a Companiei

Această strategie este cea care face diferența. Ai curaj să o accesezi?

demo-attachment-223-Group-28

Ce este acest serviciu?

Un plan de inovație unic în România. Perspectiva multidisciplinară din peste 45+ de industrii împreună cu faptul că ne „antrenăm” să inventăm sau să identificăm oportunități „disruptive” pentru industria ta.

De ce să „cumperi” așa ceva?

Pentru că tu ești cel care trebuie să te depășești și nu competitorii tăi. Pentru că dacă aștepți ca inovația să vină de altundeva decât din partea ta, deja ai pierdut bătălia antreprenoriatului. E OK să copiezi, dar mai profitabil este să fii tu cel care inovează, din simplul motiv că asta fac liderii.

Care e momentul oportun în care să accesezi acest serviciu:

Atunci când ești prea confortabil. Când te simți în siguranță cu produsele tale sau când nu reușești să-ți depășești competiția prin Promisiunile de Valoare actuale. Când vrei să devii lider „pe bune” sau când vrei să-ți cimentezi poziția în top.

Ce livrabil vei primi?

Un master plan cu 5 idei de urmat pentru a îți ucide „actualul” model de business care funcționează dar care nu îți asigură un viitor predictibil, o v2 și o v3 pe care te poți baza indiferent de dinamica societății și inovațiile ce vor apărea.

Hilton ar fi trebuit să inventeze AirBnb. Nu au făcut-o. Yellow Cab din New York ar fi trebuit să inventeze Uber. NU au făcut-o.

Inclusiv „marea transformare digitală” a companiilor din timpul pandemiei COVID-19 putea fi evitată în întârzierea ei, prin simpla ascultare a trendurilor, începând cu 2015. Cei care au așteptat o astfel de criză pentru a implementa lucruri absolut normale nu au fost curajoșii și adaptabilii pe care lumea vrea să îi vadă, ci obtuzii care au pierdut trenul digitalizării oportune pe care trebuiau să îl ia cu mult înainte.

Cei ce nu inovează vor fi „uciși” de inovația altora sau de crizele economice și sociale inevitabile care, asemenea tornadelor, devin din ce în ce mai neprevăzute.

Cum se realizează? (Proces)

Din nou, strategia de brand ar fi binevenită ca să ne permită să cunoaștem în detaliu compania ta. Departe de noi să încercăm să vindem încă un serviciu, doar că, în cazul în care nu ai încă un document care să îți descrie exact care este „busola” viziunii afacerii tale, ne va fi foarte greu să fim productivi prin exercițiul nostru de inovație.

Ce vom desluși cu claritate (ce conține livrabilul):

Cât costă

Între 5.000 și 7.000 de euro. Avansul este de 50%

Cât durează

8 – 10 săptămâni

Alte serviciile cu care te vom ajuta

demo-attachment-224-Group-39
demo-attachment-223-Group-28
demo-attachment-222-Group-29

Strategia branding-ului vizual

Strategia de conținut a companiei

Strategie de marketing și
vânzări

Strategia de prezență
off-line

Strategia relațiilor cu clienții

Strategie de evoluție a companiei

Strategia de „Doamne Dă” să fie Viral

Strategie câștigătoare de social media

Strategia de mesaje creative pt. promovare

Strategia de PR de criză în caz de „bubu”