demo-attachment-224-Group-39
demo-attachment-222-Group-29

Strategia de Marketing direct (de prezență off-line)

Marketingul „bătrânesc” e uneori mult mai profitabil decât cel „modern”. Am bătut la „curu' gol” digitalul prin șiretlicuri off-line de prea multe ori. 

demo-attachment-223-Group-28

Ce este acest serviciu?

INBOUND

În cazul companiilor cu prezență fizică (magazine de retail, birouri, recepții, chioșcuri, corturi, etc.) e nevoie ca acel mic univers care va fi vizitat fie de clienți, fie de angajați, să spună o poveste congruentă cu nevoile exprimării brandului. Așadar, o parte din această strategie are legătură cu amprenta în plan fizic a brandului, ca „sales point”.

OUTBOUND

De asemenea, această strategie conține și tactici de marketing offline și modalități de gherilă din care am putea să câștigăm rapid fie notorietate, fie conversie mult mai avantajoasă financiar decât în online.

De ce să „cumperi” așa ceva?

Puterea de coerciție a experienței tangibile IRL este una dintre cele mai relevante instrumente de accelerare a conversiei și scurtare a ciclului de vânzare. De ce nu te-ai folosi de o astfel de „magie” așa cum trebuie?

Care e momentul oportun în care să accesezi acest serviciu:

Dacă ai locație fizică, ideal ar fi ca înainte de toate să investești într-un proiect de design interior, dar am fost destul de mult solicitați să venim și să facem o strategie de tip audit pentru companiile care deja au construite astfel de stabilimente.

Pentru partea de strategie de tactici offline de promovare, cel mai bun moment este atunci când ai bugetul necesar să experimentezi o astfel de dimensiune „clasică”.

Ce livrabil vei primi?

Un plan punctual de acțiuni necesare pentru a fi implementate în locația fizică și care să contribuie la creșterea calității experienței clientului cu brandul tău. În partea de promovare offline vei primi denumirea exactă a instrumentelor cu tot cu caracteristici tehnice, modul în care s-ar putea urmări rezultatele și estimarea acestora.

Cum se realizează? (Proces)

În cazul acestui tip de Strategie e recomandată parcurgerea și „consumarea” serviciului de Strategie de Brand care să ne permită să facem cunoștință așa cum trebuie cu compania ta. „Pe vremea noastră” normalul era acest tip de strategie de marketing, și nu cel digital. Am avut norocul însă să ne adaptăm fiecărei Lumi noi și să profităm de capacitatea noastră de a lua ce este mai bun din fiecare, în funcție de contextul specific al fiecărei companii.

Vom analiza tot ce s-a făcut și vom găsi oportunități ascunse din povestea unică a brandului tău.

Ce vom desluși cu claritate (ce conține livrabilul):

Cât costă

Între 2.500 și 3.800 de euro. Avansul este de 50%.

Cât durează

Între 6 și 8 săptămâni

Alte serviciile cu care te vom ajuta

demo-attachment-224-Group-39
demo-attachment-223-Group-28
demo-attachment-222-Group-29

Strategia branding-ului vizual

Strategia de conținut a companiei

Strategie de marketing și
vânzări

Strategia de prezență
off-line

Strategia relațiilor cu clienții

Strategie de evoluție a companiei

Strategia de „Doamne Dă” să fie Viral

Strategie câștigătoare de social media

Strategia de mesaje creative pt. promovare

Strategia de PR de criză în caz de „bubu”