demo-attachment-224-Group-39
demo-attachment-222-Group-29

Strategie de brand

Instrumente strategice pentru companii care se vor lansa sau relansa (fie în cadrul unui proces de rebranding sau vor să corecteze major „călătoria” lor) în următoarele 6 luni.

demo-attachment-223-Group-28

Ce este acest serviciu?

O strategie de brand îți clarifică planul de bătaie pe care trebuie să îl ai în vedere atunci când construiești imaginea brandului. Toată puterea acestuia se va regăsi în această hartă de principii și afirmații prin care îți vei ghida deciziile de luat în legătură cu acțiunile și instrumentele companiei tale.

De ce să „cumperi” așa ceva?

Pentru că cei mai mulți antreprenori reușesc să își crească afacerile mai repede doar dacă pornesc la drum cu temele făcute. Știu să ia decizii mai clare pentru că se pot raporta clar la un document care le definește principiile, știu să se concentreze pe ceea ce e nevoie acum, știu să facă produse în aceeași direcție de brand, știu să ofere ingrediente infinit mai bune pentru a realiza un marketing și o promovare eficientă care să se potrivească cu „adevăratul brand” – ce vrei să devii.

Care e momentul oportun în care să accesezi acest serviciu:

Ce livrabil vei primi?

Un document (PDF) ce va ține loc de Biblia companiei tale din punct de vedere a ceea ce trebuie să propovăduiești atât în exteriorul, cât și în interiorul Universului tău.

Cum se realizează? (Proces)

Pe baza unui interviu – workshop de 4 ore, împreună cu expertul nostru în strategie, vom desluși toate elementele necesare clarificării direcției strategice a brandului tău. Minunăția acestei etape este dată de faptul că toate ingredientele puse la dispoziție se vor amesteca și apoi coace într-o superbă claritate ce va ajuta compania să își construiască instrumente, să dirijeze acțiuni și, nu în ultimul rând, să își mențină direcția optimă către destinația dorită (busola strategică de afaceri). Va conta extrem de mult sinceritatea și transparența totală a antreprenorului, inclusiv la nivel de visuri, istoric și realități contextuale.

Care vor fi subiectele de discuție în interviu:

Strategia briliantă e veriga lipsă dintre nevoia antreprenorului și execuție

Notă

Toate aceste conversații vor clarifica foarte multe alte aspecte colaterale, inclusiv subtilități de genul: tonalitatea și vocea brandului.

Ce vom desluși cu claritate (ce conține livrabilul):

Cât costă

Între 3.000 și 5.000 de euro. Avansul este de 50%.

Cât durează

4 – 5 săptămâni