demo-attachment-224-Group-39
demo-attachment-222-Group-29

Strategia de Mesaje Creative pentru Promovare/ Advertising

Cum vei comunica eficient argumentele de vânzare către clienții tăi, într-un mod creativ „pe bune”.

demo-attachment-223-Group-28

Ce este acest serviciu?

Este un set de 5 idei master creative care îți vor oferi 5 rute optime de comunicare cu clienții tăi, derivate din GPS-ul brandului tău.

De ce să „cumperi” așa ceva?

Mai ales la capitolul „mesaje de promovare”, e nevoie să experimentezi continuu. Și pentru a găsi cea mai profitabilă și rapidă metodă de convingere, dar și pentru că e absolut necesar să nu plictisești audiența: să nu bați apa în piuă cu același mesaj, prea mult timp (ad fatigue).

Când ai nevoie de machete noi pentru Facebook (reclame) te vei duce degeaba către graphic designerul tău, copywriterul tău sau agenția parteneră, așteptând să nască ei, din eter, aceste livrabile. Nu e treaba lor să afle/decidă pe ce traiectorii trebuie să își îndrepte execuția. Faptul că așa se întâmplă în industrie, că mulți designeri și copywriteri „acceptă” să „inventeze” ei o oarecare strategie de mesaje creative nu înseamnă că e bine și e în avantajul tău sau a lor. Pentru ei e dezavantajos pentru că vor pierde bani consumând timp pe un serviciu care ar trebui plătit și, prin urmare, vor ajunge la un moment dat în punctul în care vor atinge acea „frustrare creativă” care vă va împovăra colaborarea. Pe tine te va afecta negativ pentru că vei rula echipe de creativi, vei pierde timp căutând tot alți și alți oameni și nu vei reuși să transmiți exact, cu claritate, cine ești și ce faci pentru că astfel de strategii făcute de altcineva decât cine ar trebui sunt de cele mai multe ori făcute pe genunchi.

Care e momentul oportun în care să accesezi acest serviciu:

În contextul nevoii continue de mesaje creative, unice și la unison cu ceea ce reprezintă brandul, această strategie îți oferă un respiro creativ pentru încă cel puțin o generație de reclame. Momentul oportun este oricând îți dorești să obții o campanie de conversie pragmatică prin metode creative. Cand te-ai săturat să faci doar promoții cu discount „atrăgător” și mesaje de Sfântă Mărie, cu alte promoții pentru cele care poartă numele de „Maria”.

Ce livrabil vei primi?

 

Dacă am avea deja o strategie de brand fezabilă, am studia-o din scoarță în scoarță ca să aflăm cu claritate viziunea și scopul brandului. Vom analiza cu atenție tot ce s-a făcut până în acest moment în materie de istoric al promovării și vom desluși, în paralel, efectele obținute în vânzări. Dacă nu există un istoric, ne vom folosi de experiența noastră în a identifica oportunități pe care le-am putea scoate în evidență ca subiecte principale ale viitoarelor campanii. Există prea puține șabloane ca să le putem „vezi-Doamne” aplica fără să luăm în considerare particularitățile fiecărei afaceri. Acea listă de promisiuni de valoare și beneficii și funcționalități este extrem de importantă pentru că de cele mai multe ori ea este constanta care dictează cele mai bune idei.

Cum se realizează? (Proces)

Dacă nu am trecut împreună prin serviciul de strategie de brand, atunci vom avea nevoie de o sesiune de „intake” de 2 ore prin care să înțelegem contextul de business și strategie al companiei tale. După ce vom afla modelul de business, tipologia produselor sau a serviciilor pe care le vinzi, targetul sau poziționarea ta ca brand vom discuta punctual pe tipuri de instrumente digitale care se vor potrivi pentru tine și cum să le asamblezi astfel încât să se complimenteze reciproc. În cele din urmă, vom discuta tehnologii și pași de realizat și vom defini lucrurile la care este nevoie să fii atent pentru a-ți crește șansele succesului.

Strategia este preludiul execuției cu final creativ fericit.

Ce vom desluși cu claritate (ce conține livrabilul):

Cât costă

Între 2.500 și 4.200 de euro. Avansul este de 50%.

Cât durează

4 – 8 săptămâni

Alte serviciile cu care te vom ajuta

demo-attachment-224-Group-39
demo-attachment-223-Group-28
demo-attachment-222-Group-29

Strategia branding-ului vizual

Strategia de conținut a companiei

Strategie de marketing și
vânzări

Strategia de prezență
off-line

Strategia relațiilor cu clienții

Strategie de evoluție a companiei

Strategia de „Doamne Dă” să fie Viral

Strategie câștigătoare de social media

Strategia de mesaje creative pt. promovare

Strategia de PR de criză în caz de „bubu”