demo-attachment-224-Group-39
demo-attachment-222-Group-29

Strategia de Conținut (Copywriting)

Pentru noi conținutul este oxigenul pe care îl respira brandul pentru a putea trăi. Un brand care respiră conținut îmbâcsit se va îmbolnăvi de lipsă de oxigen.

demo-attachment-223-Group-28

Ce este acest serviciu?

Un plan de subiecte și idei de conținut privite în ansamblul necesarului brandului tău de conversie, educare și informare. Iar dacă mai e să punem și cireașa pe tort, vom avea inclusiv o componentă de divertisment care să se potrivească personalității tale și industriei din care faci parte.

De ce să „cumperi” așa ceva?

Emiterea de conținut în toate formele ei este acțiunea de respirație și oxigenare a brandului companiei tale. Fără conținut proaspăt și curat, brandul tău devine îmbâcsit de letargia în care se va afla. Va deveni dezagreabil și cu un concept ce nu inspiră încredere, asemenea vecinului de la etajul 4 care nu a mai ieșit din casă de 6 săptămâni.

Să produci și să emiți conținut este o acțiune continuă necesară în care vei investi așa cum investești în orice utilitate pentru compania ta (așa cum plătești curentul, internetul și parcarea, așa vei plăti și pentru blog posturile, advertorialele și video-urile tale – pentru că îți asigură bunul mers al afacerii; cât de „confortabil” ar fi ca de mâine să nu mai ai electricitate?).

Care e momentul oportun în care să accesezi acest serviciu:

Fără să fim răi, cel mai bun moment este astăzi, dar mai ales în momentul în care ai înțeles că este nevoie de un astfel de material ce nu ar trebui să se afle în sarcina copywriter-ului decât dacă el/ea este pregătit/ă să complimenteze strategia de brand și să urmărească metricsurile de business ce trebuie îndeplinite.

Ce livrabil vei primi?

Un plan pe 6 luni și un calendar de blogpost-uri (în format lung și aliniate SEO), pagini de web esențiale, micro conținut pentru social media, guest posturi de tip advertorial, etc. Mai exact, vei primi o structură de categorii de conținut exprimată în titluri și scurte descrieri ale fiecăror componente în parte. Repetăm, toate aliniate nevoilor tale de educare, informare, conversie și divertisment.

Notă: Strategia de conținut nu înseamnă scrierea efectivă a conținutului (execuție), ci doar răspunsul la întrebarea: „ce, cum și când e nevoie să comunic?”

Cum se realizează? (Proces)

Vom deveni „intimi” în a cunoaște Strategia ta de Brand, obiectivele și viziunea de business. Vom face research pentru a-ți înțelege competitorii și vom identifica oportunitățile de a crea conținut unic, lung și fascinant care să convertească. Pentru conținutul de tip SEO vom face studiul trendurilor pentru căutări astfel încât să încercăm să facilităm vizitele organice pe site-ul tău, venite de pe Google sau celelalte motoare de căutare.

Brandurile care nu „emit” conținut proaspăt duhnesc din cauza transpirația eșecului.

Ce vom desluși cu claritate (ce conține livrabilul):

Cât costă

Între 2.000 și 3.800 de euro. Avansul este de 50%.

Cât durează

Între 4 și 6 săptămâni

Alte serviciile cu care te vom ajuta

demo-attachment-224-Group-39
demo-attachment-223-Group-28
demo-attachment-222-Group-29

Strategia branding-ului vizual

Strategia de conținut a companiei

Strategie de marketing și
vânzări

Strategia de prezență
off-line

Strategia relațiilor cu clienții

Strategie de evoluție a companiei

Strategia de „Doamne Dă” să fie Viral

Strategie câștigătoare de social media

Strategia de mesaje creative pt. promovare

Strategia de PR de criză în caz de „bubu”