demo-attachment-224-Group-39
demo-attachment-222-Group-29

Strategia Brandingului Vizual

În ce „haine” se îmbracă brandul tău când se duce să se întâlnească cu clienții?

demo-attachment-223-Group-28

Ce este acest serviciu?

Este răspunsul la întrebarea „cum vreau să arate brandul meu” în diferite contexte de viață ale companiei. Acest serviciu se potrivește perfect cu Strategia de Conținut care îți definește „cum vreau să vorbească brandul meu”.

De ce să „cumperi” așa ceva?

Pentru că brandul tău este un organism viu ce se comportă asemenea unei vedete care interacționează și prin mediul vizual. Logo-ul, ambalajul, modul cum arată site-ul, postările de pe Social Media, borșura ta, cartea de vizită, ș.a. comunică anumite atitudini, tonalități de exprimare care contribuie la dezideratul unei brand sănătos care face și bani: să capteze atenția, să convingă că merită respectul și încrederea din partea potențialilor clienți, să genereze vânzări, să repete vânzări, să câștige recomandări și apoi să creeze un trib de ambasadori care iubesc brandul atât de „nebunește” încât își schimbă stilul de viață în funcție de el (impact socio-cultural).

Care e momentul oportun în care să accesezi acest serviciu:

Ce livrabil vei primi?

Un document (PDF) care va conține întreg ghidul de validare a viitoarelor tale instrumente vizuale. Nu vei primi un logo, ci un brief ce îți va descrie tonalitatea și personalitatea viitoarei tale identități vizuale.

Cum se realizează? (Proces)

Dacă nu am avut onoarea să trecem împreună prin serviciul de Strategie de Brand, unde înțelegem tot ce e de înțeles despre visurile tale și filosofia de business a companiei tale, atunci vom avea un interviu de „intake” de 2 ore în care vom discuta aspectele legate de produs, target, poziționare, etc.

Exact ca în artă, atitudinile, părerile, gusturile care au legătură cu vizualul companiei sunt ingrediente subiective. De aceea, ne vom întoarce după câteva zile la o a doua întâlnire în care vom alinia subiectivitatea persoanei de decizii fundamentale (în mod normal „patronul”) și vom regla elementele legate de „gustul omului”. Oferim contexte de avut în vedere, bune practici din industrie, păreri, opinii și sfaturi. Totuși, la finalul discuției vom lua și decizii (de exemplu, am avut ocazia să lucrăm cu cineva care voia „albastru, mult albastru” pentru că era din Maramureș. No… ce am zis de gust? Că nu te poți… feri de el). 

Sunt foarte rare cazurile în care tenișii și un costum la cravată vor fi o alegere care va câștiga respect.

Ce vom desluși cu claritate (ce conține livrabilul):

Dacă nu avem „un logo”

Dacă avem „un logo”

Cât costă

Între 2.000 și 6.500 de euro. Avansul este de 50%.

Atenție – NU CONȚINE REALIZAREA LOGO-ului/ IDENTITĂȚII VIZUALE.

Execuția se ofertează separat.

Cât durează

3 – 6 săptămâni

Alte serviciile cu care te vom ajuta

demo-attachment-224-Group-39
demo-attachment-223-Group-28
demo-attachment-222-Group-29

Strategia branding-ului vizual

Strategia de conținut a companiei

Strategie de marketing și
vânzări

Strategia de prezență
off-line

Strategia relațiilor cu clienții

Strategie de evoluție a companiei

Strategia de „Doamne Dă” să fie Viral

Strategie câștigătoare de social media

Strategia de mesaje creative pt. promovare

Strategia de PR de criză în caz de „bubu”