demo-attachment-224-Group-39
demo-attachment-222-Group-29

Strategia Relațiilor cu Clienții

De la e-mailuri și proceduri operaționale la strategii de loialitate, fidelizare și upsell.

demo-attachment-223-Group-28

Ce este acest serviciu?

Este un serviciu care îți oferă o „pânză de păianjen” de acțiuni procedurale pe care să le folosești în cele trei faze esențiale ale relației tale cu clienții:

Dacă vorbim de Vânzare, ne referim la prima ca milestone, ca reper ce certifică momentul în care o persoană devine clientul nostru. Pentru noi, prima vânzare e doar semnalul că trebuie să continuăm să „stoarcem” cât mai multă energie de creștere a companiei din relația brandului cu noul client.

De ce să „cumperi” așa ceva?

Adevăratul aur din relația ta cu clienții îl vei găsi în acțiunile post-vânzare, cele în care ai deja o legătură directă cu clientul și unde costul tău de viitoare conversii este înspre 0. La modul exemplului pragmatic, dacă costul tău de conversie este 100 de lei pentru a obține o primă vânzare, iar prețul produsului este de 50 de lei, e nevoie ca acel client să cumpere cel puțin încă de două ori de la tine pentru a fi pe profit (de fapt este de 7 ori).

Concentrarea pe ideea de a obține clienți noi/oameni care cumpără pentru prima dată este una dintre tacticile de vânzări cele mai costisitoare din punct de vedere al marketingului și strategiei de vânzări. E mult mai ieftin să îți creezi tactici și tehnici care să „pună îngrășământ personalizat” pentru ca relația cu clienții tăi să acumuleze tot mai mult CLV (Customer Lifetime Value).

Care e momentul oportun în care să accesezi acest serviciu:

Înainte de a începe să investești masiv în promovarea companiei tale (înainte să faci Facebook Ads, Google Ads, pliante, campanii de telemarketing, etc.)

Ce livrabil vei primi?

Un document care va oglindi exact traseul clienților tăi și metodele de personalizare a pașilor pentru ca brandul tău să beneficieze de cât mai multe beneficii (nu doar financiare) din relația cu clienții. De exemplu:

Cum se realizează? (Proces)

Pentru accesarea acestui serviciu este recomandată mai întâi consumarea Strategiei de Brand, motivul fiind faptul că avem nevoie să înțelegem și să aliniem în detaliu aspectele esențiale ale companiei și brandului (de exemplu, în strategia de brand, capitolul alocat prețului este unul foarte important care ne va spune exact cu ce tipuri de discount ne putem juca în zona de loializare și fidelizare).

Ce vom desluși cu claritate (ce conține livrabilul):

Cât costă

Între 3.300 și 4.800 de euro. Avansul este de 50%

Cât durează

5 – 7 săptămâni

Alte serviciile cu care te vom ajuta

demo-attachment-224-Group-39
demo-attachment-223-Group-28
demo-attachment-222-Group-29

Strategia branding-ului vizual

Strategia de conținut a companiei

Strategie de marketing și
vânzări

Strategia de prezență
off-line

Strategia relațiilor cu clienții

Strategie de evoluție a companiei

Strategia de „Doamne Dă” să fie Viral

Strategie câștigătoare de social media

Strategia de mesaje creative pt. promovare

Strategia de PR de criză în caz de „bubu”